16 Mayıs 2010 Pazar

Mahkeme Duvarına Yansıyan Yüz,Yüz Bir,Yüz İki

Boyuna şiir yazıyorum,
Enine boyuna hem de.
Boyuna eleştirilip yargılansam da,
İşte gururum yerde.

En iyi bildiğim olay dildi ve
Anlatmaya çalıştığım iki kelamdı hep;
Kelam-ı Allah ve Kelam-ı Muhammediye.
Dökülen kan dökülen dil...
Hepsi mübarekti bu yolda
Ezeli ve ebediyyen.

Hep birilerinden bahsedilen şiirlerimin kıblesini
Döndürdüm ilk kez kendime
İşte kendimi anlatıyorum bu şiirde
Bu şiir de beni anlatıyor işte.

Yüz kızartıcı suçların mahkemesi
Kuruldu avluma evet
Lakin şirkti
Günahını Allah'tan büyük bellemek

Uzun ya da kısa
Yazılan her şiir
Allah'ı anlatır
Yazılsa da bir kıza

Kısa ya da uzun
Edilen her kelam
Allah'a aittir
Yaşları gözün
Allah'a akar
Akar,
Akar...

Aktı ve set çekmedim önlerine
Gören riya zannettiyse de
Ben akıttım onları
İçimde patlamasın diye
Onca on,on bir,on iki

İşte,günahla yoğrulduysa da
Kutlu yol,bitmeyen öykü
İşte ben,Bakırköylü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder